Doamne …..

Doamne, încălzește-mi inima suflând iar viață

Doamne, învață-mă să văd și să merg prin ceață

Doamne, iartă-mă când uit să privesc spre cer

Doamne, vino și topește al meu tainic ger

Doamne, ia-mă de mână și călăuzește-mi pașii

Doamne, nu mă lăsa să-Ți smintesc urmașii

Doamne, fii cu mine când eu fug de Tine

Doamne, iartă-mă când nu știu ce e bine

Doamne, eu sunt mic și neajutorat

Doamne, păzește-mă când sunt vânat

Doamne, trimite-mi pe îngeri și pe sfinți

Doamne, ascultă-le rugile fierbinți

Doamne, iubirea nu mă lăsa să o pierd

Doamne, numai în tine vreau să mă-ncred

Doamne, ajutămă să pun mereu început bun

Doamne, sunt neputincios și sunt un nebun

Doamne, fie-ți milă de lacrimile mele

Doamne, ia-le în mâini și șterge-Te cu ele

Doamne, eu iar te vând și răstignesc prin faptele mele

Doamne, oasele mele sunt biete surcele

Doamne, ridică-mi mintea spre cele înalte

Doamne, vreau să te am în fiece noapte

Doamne, uneori mai cânt dar uit melodia

Doamne, arată-mi cum să lucrez via

Doamne, modelează-mă să devin suflet nobil

Doamne, ridică-mă când păcatul mă face umil

Doamne stai cu mine sub a vieții cruce

Doamne, fără Tine nu o pot duce

Doamne, dintru adâncuri strig către Tine

Doamne, Doamne fii cu mine!

(Pr. Hrisostom Filipescu)

Lasă un răspuns

